Anunt de participare nr. INVC9037/ 23.04.2025 la procedura competitiva pentru atribuirea contractului de lucrari avand ca obiect Execuția de lucrări, servicii de proiectare si livrarea de echipamente aferente obiectivului de investiție „Asigurarea accesului la internet broadband în județele Mehedinti si Caras Severin”
Invoker Trans IT SRL, in calitate de beneficiar privat, cu sediul in Sat Ploiestiori, Comuna Blejoi, Nr. 846B, Lot 13A, Camera 1, Etaj P, Judet Prahova, România, cod de înregistrare fiscală RO33040800, e-mail: office@invokertransit.ro, telefon: 0731.035.257 achizitioneaza prin Procedură competitivă în conformitate cu prevederile art. 2.4. din Ordinul privind aprobarea modalității de derulare a procedurii de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de redresare și reziliență, alocate prin Planul național de redresare și reziliență, aplicabilă beneficiarilor privați care nu au obligația respectării prevederilor legale aplicabile în domeniul achizițiilor publice, precum și a listei utilizate pentru verificarea achizițiilor derulate de aceștia, servicii de executie lucrari, proiectare si furnizare de echipamente aferente obiectivului de investitie „Asigurarea accesului la internet broadband în județele Mehedinti si Caras Severin”, nr. ctr. de finantare MEDAT-DGGCPNRR 1/04.03.2025, online 2.
Sursa de finantare a proiectului: PNRR, COMPONENTA 7 Transformarea digitală, Operațiunea B. Conectivitate digitală, Investiția I11. Implementarea unei scheme de sprijinire a utilizării serviciilor de comunicații prin diferite tipuri de instrumente pentru beneficiari, cu accent pe zonele albe.
Locatia de implementare: Localitatile din judetele Mehedinti si Caras Severin mentionate in cadrul Caietului de sarcini/Specificatiilor tehnice atasate prezentului anunt.
Tipul si durata contractului: Contract de lucrari, durata contractului 8 luni, dar nu mai tarziu de 31.12.2025.
Valoarea estimata a contractului: 50.586.387,80 (fără TVA).
Suma estimată aferentă cheltuielilor diverse și neprevăzute, în cuantum de 121.406,25 lei fără TVA, nu este inclusă în valoarea estimată menționată mai sus. Accesarea acestei sume se va realiza numai în conformitate cu prevederile legale aplicabile și doar în baza justificărilor acceptate de achizitor.
Modul de prezentare a ofertei: Documentele de calificare, propunerea tehnică și propunerea financiară vor fi depuse în plicuri separate, sigilate/închise, fiecare fiind etichetat corespunzător cu denumirea documentului („Documente de calificare”, „Propunere tehnică”, „Propunere financiară”) și denumirea ofertantului.
Toate plicurile individuale vor fi introduse într-un plic/colet sigilat/închis, pe care se vor menționa: numele și adresa ofertantului, precum și inscripția „A nu se deschide până la data ședinței de deschidere a ofertelor”. Acest plic/colet va avea atașată Scrisoarea de înaintare, conform modelului propus.
Fiecare pagină a ofertei va fi numerotată consecutiv, începând de la 1 și terminând cu n (ultima pagină a ofertei), și va fi semnată de ofertant.
Ofertantul va întocmi un opis al documentelor depuse, indicând pagina la care se regăsește fiecare document din ofertă.
Data limita si locul de depunere a ofertelor: 12.05.2025, ora 12:00. Ofertanții vor depune un exemplar original al ofertei, semnat olograf de către reprezentantul legal, în format fizic, în plic sigilat, care va fi transmis prin servicii poștale, curierat rapid, cu confirmare de primire, sau direct la sediul Beneficiarului la următoarea adresă: Comuna Targsoru Vechi, Sat Strejnicu, Str. Negoiesti, Nr. 122, Cladirea C1, Judetul Prahova, Biroul A3E16. Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data, 12.05.2025, la ora 14:00 la sediul Invoker Trans IT SRL menționat mai sus.
Informațiile privind achiziția și pașii necesari pentru participarea operatorilor economici interesați sunt disponibile în Documentația Procedurii Competitive din 23.04.2025, publicată pe site-ul https://proiecte.pnrr.gov.ro , la secțiunea Anunțuri – Proceduri, și pe site-ul societății www.invokertransit.ro, în secțiunea Noutăți.
Ofertanții pot solicita clarificări privind documentația prin e-mail, la adresa: office@invokertransit.ro, până cel târziu la 30.04.2025. Răspunsurile vor fi publicate pe https://proiecte.pnrr.gov.ro , în secțiunea Anunțuri – Proceduri, până la 06.05.2025 .
Important: Lipsa oricărui document cerut în documentație atrage respingerea ofertei ca fiind inadmisibilă.
Ofertanții pot modifica sau retrage oferta de câte ori doresc, până la termenul-limită de depunere. După această dată, ofertele nu mai pot fi modificate. Ofertele trimise în alt loc decât cel specificat sau după termenul-limită nu vor fi evaluate, nu vor fi deschise și vor fi menționate ca atare în raportul procedurii, urmând să fie păstrate sigilate în dosarul achiziției.